Консультації

2. Ми не рекомендуємо утворювати надавачів соціальних послуг як виконавчі органи ради (їх структурні підрозділи), оскільки в такому випадку орган місцевого самоврядування буде надавати соціальні послуги, а не організовувати їх надання. На сьогодні це не суперечить чинному законодавству, в той же час, доцільніше утворити окремого надавача – підприємство, установу, організацію.



- роботу єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів;

Процедури переведення не існує. Якщо Положенням визначено, що директор установи призначається на конкурсній основі – необхідно проводити конкурс.

МОН рекомендує для організованого проведення атестації педпрацівників керуватися пунктом 2.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 06.10.2010 № 930, яким встановлено, що атестаційні комісії ІІ рівня створюються у відділах освіти районних держадміністрацій, інших підрозділах місцевих органів виконавчої влади та виконавчих органів рад, у підпорядкуванні яких перебувають навчальні заклади.
Прийняття рішень щодо присвоєння педпрацівникам навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об’єднаних територіальних громад, кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» (про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії») та/або присвоєння педагогічних звань (про відповідність раніше присвоєним педагогічним званням), тобто рішень, які належать до компетенції атестаційних комісій ІІ рівня, здійснюється атестаційними комісіями органів управління освітою територіальних громад.
Порядок атестації педпрацівників, прийняття рішень щодо яких належить до компетенції атестаційних комісій навчальних закладів, залишився незмінним.


Відповідь на це Ваше питання та відповіді на інші питання щодо алгоритму дій органів та посадових осіб місцевого самоврядування (з урахуванням положень законопроекту 3651-д) розміщені у посібниках, які були підготовлені для допомоги територіальним громадам для ефективної організації діяльності органів місцевого самоврядування після проведення місцевих виборів.

Просимо ознайомитися з добіркою практичних матеріалів, які були підгтовлені фахівцями АМУ для допомоги територіальним громадам у побудові ефективного управління та розбудови інституційної спроможності її органів.

АМУ вже надавала схожу консультацію, з якою Ви можете ознайомитися за посиланням:
Працевлаштування виборної посадової особи припиненої сільської ради, якій не запропоновано роботу в раді ОТГ
Додатково до запропонованої відповіді акцентуємо Вашу увагу на тому, що на виплату середньої заробітної плати відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 33 Закону № 93 може претендувати особа, яка одночасно:
- звільнена з посади у зв’язку із закінченням повноважень;
- звільнена з попереднього місця роботи за п.5 ст. 36 КЗпП (у зв’язку з обранням на иборну посаду);
- після припинення повноважень не може бути прийнята на роботу на попереднє місце;
- не має права на пенсійне забезпечення або на призначення пенсії за віком, за інвалідністю, у зв’язку з втратою годувальника, за вислугу років.