10 / Липень, 2019
10 липня на засіданні Кабінету Міністрів України розглянуто питання "Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дітей". Даним актом затверджено Порядок надання уомплексної послуги "е-малятко".
 
«Е-малятко» - пакет послуг за принципом «єдиного вікна» без необхідності заповнювати реєстраційні форми, проводити оплату чи відвідувати додаткові установи.
 
Відповідно до затвердженого Порядку  комплексна послуга складається з 10 послуг:
  • державної реєстрації народження та визначення походження дитини;
  • реєстрації місця проживання;
  • призначення допомоги при народженні дитини;
  • призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
  • внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
  • реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
  • видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної
  • сім’ї;
  • визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
  • внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номеру запису в ньому.
Для  отримання такої комплексної послуги батьки дитини чи один з них подає заяву в електронній чи паперовій формі. Звернутися можна як через відділ державної реєстрації актів цивільного стану, так і центр надання адміністративних послуг за місцем народження дитини або за місцем проживання заявника.
Також заяву можна подати у закладі охорони здоров’я, в якому народилася дитина, за умови співробітництва відділу державної реєстрації актів цивільного стану та закладу охорони здоров’я на основі відповідного меморандуму. До речі, такий підхід вже активно використовують в регіонах.
Відомості про присвоєння унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі в режимі реального часу передаються до Державного реєстру актів цивільного стану громадян та відображаються у відповідних актовому записі цивільного стану та свідоцтві.
Якщо заяву про державну реєстрації народження подано в електронній формі зі сплатою адміністративного збору за реєстрацію місця проживання новонародженої дитини через Інтернет з використанням платіжних систем, документ, що підтверджує         сплату        адміністративного       збору         за реєстрацію місця проживання новонародженої дитини не подається.
Інформування про результати надання послуг здійснюється відповідним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, який надавав таку послугу, в день її надання за допомогою електронних засобів комунікації (смс-повідомлення, електронна пошта, інші засоби зв’язку)..
 
Запуск такої урядової ініціативи передбачається з 1 січня 2020 року.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)