08 / Квітень, 2020
Програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» - це клієнт-серверний web-додаток, розроблений з метою наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців об’єднаних територіальних громад. «Соціальна громада» об’єднує в єдиному інформаційному середовищі фронт-офіси прийому документів від населення в громадах з бек-офісом в органі соцзахисту райдержадміністрації, де приймається рішення про надання адміністративної послуги соціального характеру.
Дізнатися більше про проєкт та долучення до нього можна тут.
Однак використання «Соціальної громади» для органів місцевого самоврядування є платним: 8,6 тис. грн в рік за одне робоче місце. Асоціація міст України вважає неправильним, що використання державного програмного комплексу, який адмініструється державним підприємством для надання державних послуг, потребує витрат з бюджетів місцевого самоврядування. Така позиція не сприяє наближенню адміністративних послуг соціального характеру до жителів ОТГ.
АМУ зауважує, що в державному бюджеті передбачено 150 млн грн на компенсацію виконавчим органам рад ОТГ послуг з приймання документів для призначення державної соціальної підтримки за умови використання «Соціальної громади». Тобто, щоб отримати кошти з державного бюджету, органи місцевого самоврядування мають заплатити за це державному підприємству.
З метою наближення адміністративних послуг до громадян Асоціація міст України звернулась до Мінсоцполітики з пропозицією:
  • передбачити безкоштовне користування «Соціальною громадою», або
  • передбачити кошти в державному бюджеті для державного підприємства, відповідального за обслуговування  «Соціальної громади».
 
Аналітичний центр АМУ

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)