12 / Березень, 2018
12 березня у Києві розпочалася третя навчальна сесія в рамках річного навчального циклу з розробки стратегій розвитку територіальних громад в Україні, який проводить Асоціація міст України в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС).
До участі у річному навчанні відібрано 67 громад з 22 областей. Кожна громада представлена двома учасниками – службовцем органу місцевого самоврядування, відповідальним за питання розвитку громади, та представником місцевої громадської організації. Представники громад розділені на три групи, з якими працюють тренери. Нещодавно у Львові відбулася навчальна сесія для групи представників ОТГ. Сьогодні у Києві проходять навчання дві інші групи: міста обласного значення та ще одна група ОТГ.
Проводять навчальну сесію тренери Володимир Крижанівський, Любов Мочарська, Володимир Проскурнін, Ірина Ковра та Дмитро Лукін.
Відкрив захід В.Крижанівський. Він ознайомив учасників з планом роботи навчальних груп, завданнями сесії, а також побажав усім плідної праці.
Загалом навчальний цикл з розробки стратегій розвитку територіальних громад розподілений на чотири модулі. Задача нинішнього, третього модуля, полягає в тому, щоб розробити портфель проектів та ключові проекти розвитку громад, щоб учасники могли завершити формування стратегій своїх громад. Останній, четвертий, модуль буде присвячений питанням реалізації стратегій.
Навчання проходить у три етапи:
1. Ознайомлення з теорією стратегічного планування (структура стратегії розвитку, програми та проекти, портфоліо проектів; взаємозв’язок між стратегією, інструментами розвитку, програмами та проектами; інструменти економічного розвитку території; проектний менеджмент).
2. Проведення практичних занять (обговорення виконаних учасниками завдань, отриманих під час попереднього навчального етапу; обговорення визначених цілей розвитку за напрямами та рейтинг оперативних цілей; виконання практичних робіт: «Визначення показників досягнення цілей», «Розробка портфелю проектів», «Визначення термінів досягнення цілей. Визначення відповідальних, виконавців, джерел фінансування»).
3. Отримання нового домашнього завдання та його виконання у власній громаді.
Засідання навчальної групи продовжиться завтра. У програмі навчання – презентація можливостей для фінансування проектів, виконання практичних завдань, продовження ознайомлення з практичним менеджментом.






Галузь: