27 / Квітень, 2017
27 квітня у Харкові розпочала роботу Секція АМУ з питань адміністративних послуг. В її роботі беруть участь керівники міських центрів надання адміністративних послуг, представники центральних органів виконавчої влади.
Захід проводиться в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
З привітальним словом до учасників засідання звернулися заступник міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна Михайло Фатєєв та директор Центрального офісу впровадження децентралізаційної реформи Асоціації міст України Володимир Мягкоход.
 
  
Про роботу системи надання адміністративних послуг у Харкові розповіла директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку виконавчого комітету Харківської міської ради Вікторія Китайгородська  Зокрема, вона нагадала, що в 2011 році в Харкові відкрився оновлений Єдиний дозвільний центр, на базі якого пізніше почав працювати Центр надання адміністративних послуг. У 2013 році в Харкові вперше в Україні були створені дев'ять районних підрозділів ЦНАП. Також Вікторія Китайгородська розповіла про відкриті днями в Харкові два центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс» та Регіональний центр надання адміністративних послуг, який зараз споруджується.
У свою чергу директор Департаменту реєстрації Олег Дробот поділився інформацією про створення в Харкові реєстру територіальної громади.
Представник Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Тетяна Бедриковська розповіла про розвиток системи надання адміністративних послуг в Україні у 2016 році.
Володимир Мягкоход презентував стратегію АМУ у сфері «Електронне врядування та публічні послуги» та законодавчу карту реформування.
 
   
Під час засідання були обговорені проекти нормативно-правових актів: про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації та наближення до громадян адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану; про внесення змін до Закону України «Про адміністративні послуги» щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг»; про внесення змін до Закону України «Про дорожній рух». Крім того, учасники засідання Секції обговорили практичні питання впровадження нових законів щодо реєстрації місці проживання, видачі паспортів, здійснення державної реєстрації.
Учасники засідання секції АМУ з інших міст зазначили, що уважно вивчають досвід Харкова в сфері надання адміністративних послуг. Як повідомила адміністратор ЦНАП міста Херсона Ольга Попова, їхні труднощі полягають, зокрема, в тому, що в місті працює лише один центр. «У нас один ЦНАП на все місто, тому люди з різних районів, в тому числі дуже віддалених, змушені добиратися в центр міста. У Харкові ця проблема вирішилася створенням дев'яти районних ЦНАП, тим більше у вас будується ще один великий Регіональний центр надання адміністративних послуг. У нас люди змушені довго сидіти в черзі, оскільки на оформлення однієї людини, наприклад з реєстрації нерухомості, йде до 40 хвилин, а наші реєстратори працюють практично без відпочинку», - зазначила Ольга Попова.
Секція АМУ з питань адміністративних послуг продовжить свою роботу завтра, 28 квітня. Учасники засідання  відвідають центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс» у Шевченківському та Київському районах. За підсумками засідання  будуть вироблені пропозиції державним органам щодо удосконалення системи надання адміністративних послуг в Україні.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)