29 / Листопад, 2019
29 листопада у Харкові продовжується робота Секції АМУ з питань адміністративних послуг. Захід проводиться в рамках Проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України.
Учасники - керівники ЦНАПів, адміністратори, начальники профільних департаментів, експерти.
Сьогодні представники міст вивчали досвід роботи Харківського регіонального центру послуг. Упродовж екскурсії по закладу учасників супроводжував керівник регіонального центру Віталій Ткаченко.
У головному офісі Центру та його територіальних підрозділах фіксується близько 100 тисяч звернень на місяць. «Ми орієнтуємося на потреби людей, працюємо без перерви на обід. У нас все доступно і відкрито. Зараз надається 107 соціальних послуг, в тому числі 17 пенсійних. У середньому в кожен «Прозорий офіс» звертається близько 800 осіб на день, а в Регіональний центр послуг - більше однієї тисячі. Найпопулярніші звернення стосуються нарахування субсидій, надання соціальної допомоги та пільг. Значний обсяг роботи нам додає обслуговування майже 84 тисяч тимчасово переміщених осіб, які перебувають у нас на обліку. Загалом ми бачимо, що «Прозорі офіси» користуються значною популярністю, люди дуже задоволені», - зазначив Віктор Ткаченко.
Також керівник Центру розповів, що у Регіональному центрі надається понад 220 видів адміністративних послуг. Для цього задіяно 74 суб'єкти надання цих послуг. Найбільш затребувані серед них - реєстрація місця проживання, оформлення внутрішніх і закордонних паспортів, видача довідок з Єдиного реєстру територіальної громади Харкова і реєстрація бізнесу. Всі центри адаптовані для обслуговування людей з інвалідністю. За його словами, кількість послуг, що надаються, постійно зростає, як і кількість звернень громадян. В.Ткаченко додав, що для зручності громадян та оперативності в роботу ЦНАП були впроваджені сучасні електронні сервіси. Наприклад, у 2018 році онлайн-консультацією скористалися понад 10 тисяч осіб, а за шість місяців 2019 року - 5,6 тисяч.
Також сьогодні учасники Секції дізналися про роботу комунального підприємства "Харківський Дата Центр". Начальник відділу технічної підтримки та технічної документації підприємства Міла Савенко розповіла про новації в електронних сервісах м. Харкова, які КП "Харківський Дата центр" імплементує у ЦНАПах. «Ми адмініструємо веб-портал електронних сервісів м. Харкова. Аналогів в Україні поки ще немає. Після підключення до порталу електронних сервісів міста Харкова усіх органів місцевого самоврядування, з'явилась можливість самостійно формувати необхідні довідки, саме після цього необхідність бігати різноманітними установами закінчилась, і жителі міста більше на марнують час у чергах», – підкреслила М. Савенко.
Після екскурсії представники міст обмінялись думками щодо впровадження досвіду Харкова у своїх громадах.
Після екскурсії представники міст обмінялись думками щодо впровадження досвіду Харкова у своїх громадах.
Галузь: