27 / Січень, 2021
Міністерство юстиції повідомляє, що запити для проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації від суб’єктів державної реєстрації приймаються до 02.02.2021. Днем подання запиту для проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації, вважається день фактичного отримання (реєстрації) його Мін’юстом. Тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації проводиться за відповідним запитом суб’єкта державної реєстрації у паперовій формі. До запиту додаються засвідчені відповідним суб’єктом державної реєстрації копії. Звераємо увагу, що Мін'юст рекомендує при посвідченні документів користуватися Типовою інструкцією з діловодства  в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55.
Запит може бути поданий до Міністерства юстиції України особисто за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10, або шляхом надіслання на поштову адресу: 01001 м.Київ, вул.Городецького, 13 (зразок запиту додається).
Також  за посиланням можна ознайомитись з актуальною інформацією, яка стане в нагоді особам, які бажають проходити тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації.
Звертаємо увагу, що постанова Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 860 «Про реалізацію експериментального проекту у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» втратила чинність. На даний час питання проведення тестування врегульовано Порядком здійснення Міністерством юстиції контролю за діяльністю у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 № 990 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1125) змінено, зокрема порядок визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора. Нагадаємо, що у 2020 році тестування відбувалося лише 1 раз (30.11.2020).
Проходити тестування необхідно наступним особам:
які мають намір виконувати функції державного реєстратора та не перебували на посаді державного реєстратора або не виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації;
які виконували функції державного реєстратора, але не перебували у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації в розумінні Закону та Закону(у відповідних редакціях Законів за №№ 834-VIII, 835-VIII);
► які перебували у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, але не вчиняли у реєстрах реєстраційних дій, або ж взагалі не мали ідентифікаторів доступу відповідно до Порядку1 (оскільки не можливо застосувати такий вид контролю, як спеціальна перевірка, у зв’язку з тим, що відсутній сам предмет перевірки. Відповідно, до таких осіб не може застосовуватись спеціальна перевірка у реєстрах як форма контролю, незалежно від того чи перебувала вона на посаді державного реєстратора);
► які отримали сертифікат про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації (відповідні сертифікати, що видавались під час дії експериментального проекту, не можуть прийматись на підтвердження професійної компетентності кандидата на посаду державного реєстратора з огляду на дію нормативно-правових актів в часі).
 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)