08 / Червень, 2021
З 1 червня 2021 року Уряд змінив Порядок забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю (детальніше тут).
Відповідно до зазначених змін, органи місцевого самоврядування виступають тільки у якості фронт-офісів та лише приймають документи. Після цього органи місцевого самоврядування завантажують прийняті пакети документів до електронної особової справи та передають їх шляхом електронного обміну до Фонду соціального захисту інвалідів шляхом електронної взаємодії. Проте на сьогодні така взаємодія неможлива через недосконалість державних електронних баз даних, що ставить під загрозу забезпечення осіб з інвалідністю засобами реабілітації. Для вирішення цього питання Асоціація міст України звернулася до Мінсоцполітики.
Міністерство повідомило, що наразі для реалізації передбаченого Порядком обміну між інформаційними системами поданих особами з інвалідністю пакетів документів, Державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» доопрацьовується програмний комплекс «Соціальна громада». Однак до моменту запуску програмного комплексу Мінсоцполітики просить здійснювати передачу сканованих копій заяв та пакетів документів про забезпечення засобом реабілітації до територіальних відділень Фонду соціального захисту інвалідів захищеними каналами зв’язку за спеціальними електронними адресами. Для обміну Мінсоцполітики просить використовувати виключно поштові адреси, що були надані з Модулем шифрування ПК Криптосервер.
У випадку відсутності налаштування захищених каналів зв’язку та поштової скриньки необхідно звернутися до Державного підприємства «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України».
 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)