Реформування освіти та розвиток інклюзивного навчання – тема практикуму в Харківському РВ АМУ

24 / Січень, 2019
24 січня у Харківському регіональному відділенні Асоціації міст України відбувся практикум із застосування законодавства на тему: «Реформування освіти. Нова українська школа. Розвиток інклюзивного навчання». Захід організовано в рамках Проекту "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
Учасники: заступники міських голів, голови ОТГ, керівники та фахівці управлінь/відділів освіти. У відкритті практикуму взяли участь виконавчий директор Харківського регіонального відділення Асоціації міст України Віктор Мирошник та директор Департаменту освіти Харківської міської ради Ольга Деменко.
О.Деменко презентувала досягнення в системі освіти Харкова, в тому числі в розвитку інклюзивної освіти. Сьогодні мережа освіти міста включає 469 навчальних закладів, в яких навчаються 180 тис. дітей. У 2018 році в місті було відкрито 5 дитячих садків, що забезпечили 800 додаткових місць для дошкільнят.
Також директор Департаменту освіти зазначила, що Харків - перше місто в Україні, де в загальноосвітній школі створили умови для навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. А загалом цьогоріч мережа системи освіти міста налічує 57 інклюзивних класів, в яких навчаються 107 дітей. Ще 4 тис. дошкільнят отримують лікувально-реабілітаційні послуги на базі дитячих садків.
Учасники практикуму дізналися про роботу Інклюзивно-ресурсного центру, відкритого у Харкові в червні 2018 року. За півроку існування установи його послугами скористалися близько 1,4 тис. дітей, ще 4 тис. дітей отримали направлення на влаштування до навчальних закладів міста.
 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)