20 / Березень, 2018
20 березня у Миргороді Полтавське РВ АМУ провело практикум із застосування законодавства на тему: "Інформаційна відкритість громад: цілі, завдання, інструменти. Брендування громад". Захід організовано в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
У практикумі взяли участь голови ОТГ, представники органів місцевого самоврядування та прес-служб місцевих рад.
З вітальним словом до учасників звернувся Серій Соломаха, Миргородський міський голова, голова Полтавського регіонального відділення, побажавши цікавої та плідної роботи. Галина Безносик, виконавчий директор Полтавського РВ АМУ ознайомила учасників з метою та цілями практикуму, повідомила про заходи, які відбудуться в регіональному відділенні наступного місяця.
Модераторами заходу виступили Роман Повзик та Катерина Кролевська. Перша частина практикуму була присвячена питанням брендування громади, видам медіа відносин, особливостям якісного прес-релізу та новин. Окрема увага була приділена цілям та завданням сторінки у соцмережі, алгоритму дії соціальної мережі Фейсбук, нюансам роботи з текстами, фото та відео в соцмережі. У другій частині практикуму слухачі дізналися про створення сайту громади, особливості роботи з розробниками сайту, про створення газети та роботу редакції, взаємовідносини з журналістами, роботу з дизайнерами тощо.
– Основні цілі роботи зі ЗМІ – доносити до мешканців громади ідеї та новини, полегшити реалізацію бажаних проектів і покращувати імідж (наприклад, перед ДФРР, потенційними інвесторами), – говорить Роман Повзик. – Перш ніж створювати бренд ОТГ, треба відповісти на кілька основоположних питань: що громада може представити, якою вона хоче виглядати, яка її відмінність від інших громад.
Аналізуючи роботу у Facebook, спікер розповів про алгоритм цієї соціальної мережі. Пости мають стосуватися аудиторії, вони повинні бути вчасними, усі члени команди і колеги мають залучатися до роботи сторінки.
Роман Повзик також відзначив правила написання постів, оформлення фотографій та роботи з відео у Facebook.
Розповідаючи про роботу органів місцевого самоврядування з журналістами модератор заходу зазначив:
– Журналісти люблять оперативність і добре написаний матеріал. Ви не повинні писати і розповідати про те, що відбулося тиждень і більше тому. Матеріал потрібно писати одразу після події, яка відбулася, важливо – якість статті і світлин. Що не люблять журналісти – довгі тексти. Намагайтеся вкластися у 350 слів, якщо це новина середньої важливості. Цього достатньо для того, щоб розповісти про суть. Не робіть помилки при написанні статті, бо це ваш імідж. Пам’ятайте, журналістів не потрібно вчити писати і дбайте про те, щоб у вашій статті був фактаж.
Також учасники заходу поділилися досвідом роботи сайтів та сторінок в соцмережі органів місцевого самоврядування, обговорили актуальність проблеми роздержавлення ЗМІ та можливості пошуку платформи для висвітлення діяльності місцевих рад.
Загалом під час практикуму представники органів місцевого самоврядування мали змогу детальніше ознайомитися з останніми тенденціями у сфері медіакомунікацій, роботи у соціальних мережах і брендингу громад.