30 / Травень, 2018
29 травня У Полтавському РВ АМУ у м.Пирятин відбувся практикум з застосування законодавства на тему «Організація надання адміністративних послуг в громаді. Створення і організація діяльності Центру надання адміністративних послуг». Захід організовано в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС). Учасники – міські, сільські голови та голови ОТГ області.
Відкрили роботу заходу голова Полтавського регіонального відділення АМУ Сергій Соломаха та виконавчий директор Галина Безносик.
Пирятинський міський голова Олексій Рябоконь презентував досвід міської ради щодо створення Центру надання адміністративних послуг. Керуюча справами виконкому міської ради Лариса Кочур, яка виступила модератором заходу, презентувала організаційну структуру ЦНАПу, його функції та перелік адміністративних і муніципальних послуг. Окремо вона зупинилася на практиці використання електронних сервісів: електронного документообігу, електронної черги, створення веб-порталу як єдиного інформаційного простору.
Також модератор розповіла про впровадження Програми ЦНАП-SMART-QUALITY-SERVICE (Реєстр територіальної громади), розробником якої є компанія Реноме-Смарт. На практиці ця програма допомагає пришвидшити видачу довідок жителям громади. До прикладу, нині послуга з надання довідки про склад сім’ї займає близько 2 хвилин за умови, що запитувач послуги вже є в базі Реєстру територіальної громади.
В рамках практикуму учасники ознайомилися з новими електронними сервісами, що сприяють відкритості та прозорості в роботі міської ради, а мешканцям громади дозволяють в режимі он-лайн записатися на прийом до керівництва міської ради, подати петицію, записатися в чергу до дитячого садка, перейти на сайт e-data.gov.ua та ознайомитися з відкритими даними бюджету ОТГ тощо.
Енергоменеджер Руслан Биков презентував веб-сервіс «Енергосервіс: облік, контроль та економія», продемонстрував на практичних прикладах важливість заходів з енергозбереження в об’єктах комунальної власності Пирятинської міської ОТГ.