16 / Квітень, 2019
15 квітня в Луганському регіональному відділенні Асоціації міст України відбувся практикум із застосування законодавства на тему «Реформа освіти. Нова українська школа. Розвиток інклюзивного навчання». Захід організовано в рамках проекту "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
Із вступним словом до учасників практикуму звернувся директор Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації Юрій Стецюк. Він привітав присутніх та побажав їм плідної роботи, під час якої вони зможуть набути актуальні знання та використовувати їх на практиці.
Виконавчий директор Луганського регіонального відділення Асоціації міст України Наталья Бойко привітала учасників та наголосила на тому, що не лише економіка та фінанси сьогодні ведуть країну вперед, а й, насамперед, якість освіти: «Носіями цих двох сфер є люди - цікаві, розумні і небайдужі. Від того яких людей ми з вами виховуємо, які знання ми їм даємо, наскільки вони є конкурентноздатними, талановитими, модерновими, залежить шлях розвитку країни, який ми вибираємо. І ви є саме тими людьми, які сьогодні надихають нашу країну на нові зміни та ведуть вперед».
Модератором практикуму виступила заступник директора Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації Тетяна Ткачова.
Під час навчання учасники розглянули ряд важливих питань, що стосуються ключових принципів та законодавчого підґрунтя створення якісного освітнього середовища для дітей Луганщини в умовах реформи освіти, реалізації освітніми закладами області принципів «Нової української школи». Представники Луганської області заходу жваво обговорили розвиток освіти регіону в умовах децентралізаційної реформи, розширення особистісного потенціалу учня та вчителя відповідно до потреб сучасності.
Якісне навчання неможливе без захисту гідності кожного учасника освітнього процесу. Тому особливу увагу на практикумі було приділено питанням організації комфортного інклюзивного освітнього середовища, особливостям утворення інклюзивних центрів, класів, інклюзивно-ресурсних центрів. Обговорили й важливість підвищення компетентності педагогічних працівників та необхідність руйнування суспільних стереотипів щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Учасники заходу насамкінець подякували Асоціації міст України та Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації за сприяння у широкому обміні досвідом та допомогу у просуванні реформи освіти.