12 / Квітень, 2019
12 квітня у Дніпропетровському РВ АМУ відбувся практикум із застосування законодавства на тему «Реформування освіти. Нова українська школа. Розвиток інклюзивного навчання». Захід організовано в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізується Асоціацією міст України за підтримки USAID.
Учасниками практикуму стали начальники, головні спеціалісти і методисти відділів освіти та соціального захисту населення, директори і заступники керівників профільних департаментів місцевих рад, керівники інклюзивно-ресурсних центрів Дніпропетровської області.
Учасниками практикуму стали начальники, головні спеціалісти і методисти відділів освіти та соціального захисту населення, директори і заступники керівників профільних департаментів місцевих рад, керівники інклюзивно-ресурсних центрів Дніпропетровської області.
Заступник виконавчого директора Дніпропетровського РВ АМУ Ірина Дегтяренко розповіла учасникам про діяльність АМУ та заходи Проекту ПУЛЬС, які проводить регіональне відділення.
Модератор заходу, директор НВК №111 "Спеціалізована школа-дошкільний навчальний заклад" Світлана Горбачова та начальник відділу департаменту освіти і науки ОДА Олена Ісаєва – обговорили з учасниками практикуму зміни нормативно-правової базу організації інклюзивної освіти. Також серед тем пратикуму - створення інклюзивного простору у здобутті дошкільної і загальної середньої освіти та інклюзивно-ресурсний центр – шлях до забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на здобуття освіти.
Модератор заходу, директор НВК №111 "Спеціалізована школа-дошкільний навчальний заклад" Світлана Горбачова та начальник відділу департаменту освіти і науки ОДА Олена Ісаєва – обговорили з учасниками практикуму зміни нормативно-правової базу організації інклюзивної освіти. Також серед тем пратикуму - створення інклюзивного простору у здобутті дошкільної і загальної середньої освіти та інклюзивно-ресурсний центр – шлях до забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на здобуття освіти.