14 / Липень, 2023

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).

Умови роботи: строковий трудовий договір, повний робочий день, місце роботи - офіс АМУ в м. Київ.

Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера):

  • підготовка щотижневих матеріалів для сайтів АМУ;
  • реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ;
  • інформаційний та медіа супровід АМУ;
  • виконання функцій прессекретаря;
  • робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу;
  • організація  пресконференцій та заходів для журналістів;
  • підготовка пресрелізів, пресанонсів, новин, привітань та подяк;
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих, інтернет, ТБ, радіо);
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність АМУ;
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • моніторинг висвітлення діяльності АМУ у ЗМІ;
  • ведення сайту АМУ та акаунтів  АМУ у соціальних мережах;

Основні вимоги до кандидата на посаду PR-менеджера)

  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та  відеофайлами;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
  • знання англійської мови вітається та може бути перевагою.

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти  personal@auc.org.ua  verar.kadry@ukr.net  не пізніше  29 липня 2023 року до 18.00.

В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.

Результати конкурсу є остаточними та оскарженню не підлягають.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 28 липня 2023 року виключно письмово на адресу електронної пошти personal@auc.org.ua,  verar.kadry@ukr.net.

Оцінювання кандидатів здійснюється Комісією з відбору персоналу за внутрішніми процедурами АМУ.

 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)