«Маршрути успіхів» у Дніпрі вивчають досвід цифрового перетворення громади та впровадження інструментів «розумного» міста

05 / Березень, 2019
5 березня розпочався дводенний навчальний візит на тему «Дніпро – «розумне місто». Досвід цифрового перетворення громади». Захід проводить Асоціація міст України в рамках загальнонаціональної програми обмінних візитів «Маршрути успіхів» Проекту USAID ПУЛЬС у співпраці з Дніпровською міською радою.
У Дніпрі зібралися близько 30 представників міст з 17 областей України та міста Київ. Серед учасників – міські голови, голови об’єднаних громад, заступники міських голів, керівники міських управлінь програмного та комп’ютерного забезпечення, інформаційних технологій.
Навчальний візит розпочався із засідання у Дніпровській міській раді. З вітальним словом до учасників звернулася в.о. директора департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради Марина Середа, яка висловила надію, що досвід Дніпра у запровадженні інформаційних технологій буде корисним для учасників. Координатор з питань комунікацій АМУ Олександра Змієвець розказала представникам міст про дворічний досвід впровадження програми «Маршрути успіхів» та діяльність Асоціації міст України щодо збирання та поширення кращих практик місцевого самоврядування. Зокрема, вона відзначила, що за підсумками таких навчальних візитів АМУ щороку готує видання, у якому представлений успішний досвід реалізації  проектів та програм у містах.
 
  
Досвід Дніпра у впровадженні електронного врядування та інструменти комунікації міської влади з громадою міста представили в.о. директора департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради Марина Середа, директор департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради  Андрій Пономарьов і директор комунального підприємства «Інфо-Рада-Дніпро» Дмитро Цимиренко.
 
  
В рамках навчального візиту учасники ознайомилися із роботою Центру надання адміністративних послуг «Правобережний».
 
 
Також вони завітали до Ситуаційного центру. У грудні 2018 року у приміщенні Дніпровської міської ради запрацював новий ситуаційний центр, який дозволяє оперативно реагувати на екстрені ситуації та контролювати якість роботи комунальних служб. На монітори центру надходить відео з близько 700 керованих панорамних та статичних камер відеоспостереження, які розташовані по всьому місту. Оператори слідкують за ситуацією, обробляють отриману інформацію з камер та передають до поліції , рятувальників та комунальних служб міста. За необхідності у центрі можна проводити відеоконференції та виводити картину міста на великий екран. Нині Ситуаційний центр Дніпра об’єднує інформацію з пультів керування чотирьох комунальних підприємств – «Дорсервіс», «Безпечна та інноваційна освіта», «Муніципальна варта», «Міський електротранспорт». 
 
 
Далі представники міст вирушили до міської Спеціалізованої школи №13 та вивчили досвід впровадження проекту «Безпечна школа».
 
 
Візит продовжився відвідуванням Єдиної гарячої лінії для звернення громадян Дніпровської міської ради. Його роботу презентувала  керівник Єдиної гарячої лінії для звернень громадян  Ірина Чуб. Єдина гаряча лінія – це відкрита інформаційна  платформа для жителів міста, де вони можуть безкоштовно дізнатися будь-яку відкриту інформацію та залишити звернення, щоб вирішити проблему, яка їх турбує.
На завершення першого дня навчання учасники вивчали досвід роботи Центру надання адміністративних послуг «Лівобережний», з яким їх ознайомив директор департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради Андрій Пономарьов.
 
 
У другий день візиту учасники вивчатимуть досвід міської влади у залученні громади до використання міських Е-технологій та відвідають музей АТО.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)