27 / Лютий, 2018
27 лютого в Запорізькому регіональному відділенні АМУ пройшов тренінг на тему «Комунікаційна стратегія як інструмент залучення партнерів та інвесторів». Захід організовано в рамках спільної програми Асоціації міст України та Федерації канадських муніципалітетів «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС).
В тренінгу взяли участь голови ОТГ Запорізької області, міські голови, депутати Запорізької обласної ради, керівники підрозділів обласної держадміністрації, а також консультанти проекту ПУЛЬС.
З вітальним словом до учасників тренінгу звернувся Виконавчий директор Запорізького РВ АМУ Ігор Бірюков. Він підкреслив, що Запорізька область посіла одне з перших місць в Україні за кількістю новоутворених ОТГ та за показниками покриття території області об’єднаними громадами. Оскільки діяльність молодих ОТГ потребує підтримки, в першу чергу інформаційної, АМУ проводить активну роботу з надання консультацій, проведення семінарів та тренінгів. Розробка стратегій комунікаційного розвитку громад, наголосив І.Бірюков, є невід’ємною частиною загальної стратегії економічного розвитку ОТГ.
Модераторами тренінгу виступили Надія Кузьмичова, генеральний директор компанії MLS group (Marketing and Legal Solutions) та Дмитро Арабаджиєв, доктор політичних наук, завідувач кафедри загальноправових та політичних наук Запорізького національного технічного університету, співголова Координаційної ради з питань сприяння розвитку громадянського суспільства при Запорізькій обласній державній адміністрації.
Учасники заходу ознайомилися з особливостями комунікаційних стратегій в умовах обмеженого бюджету та кадрів: аналіз ресурсів, сильних сторін, ризиків. Також учасники детально вивчили інструменти та канали комунікацій, дізналися, як ефективно комунікувати з представниками своєї громади, як організувати комунікації з зовнішніми партнерами, працювати зі ЗМІ тощо.
В ході тренінгу учасники виконали практичні вправи та проаналізували помилки у власних комунікативних стратегіях.