Практичні аспекти реалізації законодавства в сфері надання адміністративних послуг - тема практикуму в Одеському РВ АМУ

19 / Липень, 2018
19 липня  в Одеському РВ АМУ відбувся практикум із застосування законодавства на тему: “Практичні аспекти реалізації законодавства в сфері надання адміністративних послуг в умовах децентралізації. Зміни в законодавстві стосовно реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування громадян”. Захід відбувався в рамках Проекту "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
Учасники: міські, селищні, сільські голови, голови ОТГ, заступники міських голів, фахівці ЦНАПів.
З вітальним словом виступив виконавчий директор Одеського РВ АМУ В’ячеслав Демченко, який наголосив на важливості вдосконалення якості надання послуг населенню.
Міський голова Одеси Геннадій Труханов розповів про процес створення “нової мерії” в Одесі. Місцева влада Одеси вже прийняла рішення про реконструкцію приміщення для нового Центру надання адмінпослуг населенню. Головне завдання, як зазначив очільник міста, - збільшення кількості і якості прийому громадян. Якщо раніше муніципалітет обробляв три тисячі звернень, то зараз кількість зросла до 15 тисяч на місяць.
“Люди не стоять в чергах годинами, на сходах, під палючим сонцем чи дощем, нема вже тої ганебної практики. Зараз створено якісно нові умови праці, працівники Центру встигають надавати найрізноманітніші послуги людям в комфортних умовах. Це пріоритет розвитку держави, люди мають відчувати піклування з боку органів місцевого самоврядування”, - підкреслив Геннадій Труханов. 
 
   
 
Під час практикуму представники ЦНАПів поділилися досвідом надання послуг населенню в оновленому Центрі інтегрованих послуг ОМР. Велику увагу там приділяють підготовці кадрів, кожен новий працівник проходить стажування спочатку на прийомі громадян, а потім в зоні консультацій. Для співробітників створені окремі робочі місця, кожен має свою сферу відповідальності, віднедавна й підвищили оклади. Ще більше спростив роботу новий кол-центр, який запрацював тут з 11 вересня 2017 року. За цей час кількість звернень збільшилась у 9 разів, завдяки тому, що кожна людина може отримати відповіді на свої запитання не виходячи з дому чи офісу. 
На сьогодні у ЦНАПі можна отримати такпослуги:
  • реєстрація/зняття з місця проживання;
  • реєстрація декларації про готовність до експлуатації об'єкта будівництва та дозвіл на виконання будівельних робіт;
  • держреєстрація права власності на нерухоме майно;
  • реєстрація створення/внесення змін/припинення юридичної особи;
  • реєстрація ФОП та інше.
 "Наша фішка - це прозорий офіс та відкритий простір”, - підкреслила Директор Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради Євгенія Абрамова. Просторі зали, нові кабінети, електронна черга з талонами для відвідувачів, місця для очікувань, обладнані місця для людей з інвалідністю, окремі кабінети для переговорів, і навіть ігрова кімната для дітей - такі умови для тих, хто звертається за послугами Центру.
 
 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)