14 грудня у Сумах відбулись громадські слухання з розгляду проєкту Стратегії розвитку міста до 2030 року.
На початку зібрання до учасників, що зібрались в обласному академічному театрі ім. Щепкіна, звернувся міський голова Олександр Лисенко. Він подякував містянам за активну позицію в питанні розбудови міста та зауважив, – Стратегія розроблялась в широкому діалозі з громадськістю, науковцями, бізнесом та іноземними фахівцями, і вона відкрита для обговорення та доповнень.
Загалом протягом 13 стратегічних сесій до розробки документу долучилось понад 900 осіб – це науковці, депутати, бізнесмени, громадськість та іноземні експерти. Одним з таких є директор Управління неінвестиційних проєктів Адміністрації міста Люблін (Польща) Кшиштоф Лонтка, який і презентував Стратегію розвитку міста Суми до 2030 року громадськості. Він підкреслив, що Стратегією визначено чотири основні напрямки, за якими місто має розвиватися у майбутньому: доступність у рамках інклюзії, інформації, ментальності та транспортних сполучень; місто для людей – тобто фінансове забезпечення якісних умов проживання мешканців міста; конкурентоспроможна економіка та ефективне управління на основі світових тенденцій.
У результаті громадських слухань Стратегію розвитку міста Суми до 2030 року було ухвалено. Наприкінці міський голова зачитав резолюцію зібрання. Після чого відбулось позачергове засідання виконавчого комітету, на якому розглянули проєкт рішення «Про внесення пропозицій Сумській міській раді щодо проєкту Стратегії розвитку міста Суми до 2030 року». Члени виконавчого комітету ухвалили проєкт рішення з урахуванням погоджених пропозицій та редакційних правок. Далі проєкт рішення стосовно Стратегії розвитку міста Суми до 2030 року винесуть на розгляд депутатського корпусу міської ради.
Також під час загальноміських громадських слухань було презентовано комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип та бренд-бук. В ідею брендингу покладено тезу про те, що Суми дають можливість бачити важливе та жити важливим.
За словами міського голови О. Лисенка, брендинг покликаний створити позитивний імідж міста. «Щоб громада була впізнаваною, вона повинна мати свій бренд. Усі ми хочемо, щоб наше місто було тим містом, яке надихає, мотивує і веде до успіху. Жителі Сум – надзвичайно активні в усіх сферах життя, у нас надзвичайно креативна молодь, яка повсякчас долучається до різноманітних процесів управління містом, бере участь в загальноміських зборах, консультує і направляє, і це добре, бо саме за молоддю майбутнє, – сказав міський голова. – Презентація сьогоднішньої концепції брендингу дає зрозуміти наскільки наше місто різноманітне, ми живемо в ньому і не помічаємо багато гарних речей, а це в першу чергу наші люди – відкриті, цілеспрямовані, креативні, здатні змінювати і змінюватись. Саме вони і є брендом нашого міста».
Детальніше дивіться у сюжеті.
Область:
Сумська область