Створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг - пріоритети у Білозірській ОТГ на Черкащині

У квітні 2016 року в Білозірській ОТГ розпочав роботу ЦНАП. Створення зручних і доступних умов для отримання послуг є одним із основних завдань, які поставили перед собою у Білозір'ї.

На офіційному сайті громади розміщено перелік послуг, які надає центр. У перспективі - перелік планується розширити. Тут діє реєстраційна служба та державний реєстратор, юридичний відділ, центр для дітей та молоді, відділ соціального захисту. У планах - сформувати «єдине вікно» для оформлення усіх довідок, щоб людина могла зранку подати документи, а ввечері вже забрати потрібні документи.

Завдяки ЦНАПу в межах одного приміщення зручно, швидко і фахово обслуговують мешканців, створено необхідні умови для спрощення взаємовідносин влади і громади. Громадянам стало простіше отримати інформацію, консультацію або конкретну послугу в максимально короткі терміни.

Завдяки об’єднанню та законодавчим новаціям жителі ОТГ відчули, що вони працюють на свою територію, для людей своєї громади. Орієнтація на громадян для вирішення їх потреб і очікувань стала пріоритетною в діяльності ОТГ.  

Нагадаємо, Асоціація міст України у рамках проекту ПУЛЬС збирає та поширює успіхи реформи та кращі практики об'єднаних територіальних громад. Відеотеку, зібрану АМУ, можна переглянути у розділі "Децентралізація та успіхи реформ" на нашому каналі у Youtube за посиланням. Для зручності відео поділені за регіональним принципом.   
Область: 
Черкаська область

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)