За два з половиною роки у«Центр комунального сервісу» (ЦКС) 3020 жителів Києва пройшли безкоштовне навчання, що допомагає опанувати онлайн-сервіси з оплати комунальних послуг та дистанційного вирішення питань, пов’язаних із отриманням житлово-комунальних послуг.
Онлайн-навчання ЦКС запровадив ще у червні 2018 року, а у період карантинних обмежень, заняття переформатували на дистанційну форму, зокрема, у режим вебінарів.
Уміння користуватися такими сервісами особливо важливе для людей старшого віку, які можуть наразити себе на небезпеку у чергах, щоб оплатити комунальні послуги.
Безкоштовне навчання містить детальну інструкцію з користування зручними інтернет-сервісами та практичне заняття, завдяки якому слухачі мають можливість:
-
зареєструватися в особистому кабінеті «Центру комунального сервісу»;
-
передати показання квартирних лічильників води та опалення;
-
надіслати онлайн-звернення фахівцю ЦКС через сайт;
-
створити заявку на повірку, заміну чи встановлення лічильників;
-
cформувати звернення через месенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок;
-
сплатити за усі спожиті комунальні послуги (без комісії – карткою киянина).
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» було створено у 2015 році з метою підвищення та покращення сфери обслуговування споживачів у отриманні консультацій та інформації з усіх питань житлово-комунального господарства у місті Києві.
Область:
Київська область