Перша створена на Херсонщині Кочубеївська об’єднана територіальна громада стає лідером у впровадженні адміністративних онлайн-послуг.
Представники херсонської команди проекту iGov разом із співробітниками Кочубеївської ОТГ успішно провели тестування ряду електронних сервісів. Безпосередню участь у цьому випробуванні взяв голова громади Іван Дударь. Така зацікавленість керівництва вселяє надію, що вже незабаром місцеві жителі матимуть можливість зручно та швидко отримати необхідні послуги, яких було протестовано дуже багато. Серед актуальних і затребуваних Інтернет-сервісів:
- запит на отримання публічної інформації;
- видача копій, витягів з розпоряджень голови ОТГ, рішень, прийнятих радою та виконавчим комітетом;
- звернення до голови ОТГ та запис на прийом.
За допомогою порталу iGov Кочубеєївським ЦНАПом надаватиметься цілий комплекс популярних послуг, пов’язаних із оформленням та видачею паспорта громадянина України (ID-картки) по досягненню 14-річного віку; обміном паспорта громадянина (ID-картки) в разі зміни прізвища, імені або по батькові; видачею ID-картки замість вклеювання до паспорта громадянина фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку; вклеюванням до паспорта громадянина фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку; видачею паспорта громадянина України (ID-картки) замість втраченого або викраденого; обміном паспорта громадянина (ID-картки) у зв’язку із встановленням розбіжностей у записах; обміном паспорта громадянина (ID-картки) у разі непридатності для користування; видачею/заміною паспорта громадянина для виїзду за кордон тощо.
Також найближчим часом у Кочубеївській ОТГ планується тестування і запуск кількох електронних послуг щодо реєстрації місця проживання особи
Під час проведення навчального візиту до Кочубеївської ОТГ представників органів місцевого самоврядування Херсонщини, організованого регіональним відділенням АМУ в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» ПУЛЬС влітку минулого року, ОТГ плекало плани відкрити ЦНАП та зробити адмінпослуги для населення більш якісними та доступними. Нині ж ми бачимо, що громада рухається в цьому напрямку швидким темпом, а головне - залучаючи сучасні технології та сервіси.
За інформацією Херсонського РВ АМУ