06 / Червень, 2017

Станом на перше червня у Житомирській області створено 24 опорні школи, що вдвічі більше ніж 5 місяців тому. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час прес-підходу в межах святкування 95-річчя Житомирського національного агроекологічного університету.

«Такий темп створення опорних шкіл заслуговує на окрему відзнаку. Відтепер головне – забезпечити максимальне підвезення учнів з околиць до цих закладів. Адже, якщо створюється опорна школа, якщо в неї відповідно вкладаються кошти з державного та місцевих бюджетів, дуже важливо, щоб цими перевагами максимально скористалися учні, які за місцем народження не мають доступу до якісної освіти», - пояснила Лілія Гриневич.

Міністр також відзначила збільшення кількості учнів області з особливими потребами, що залучені до інклюзивної освіти.

«За останні 6 місяців кількість дітей з особливими потребами, що залучені до інклюзії, зросла на 39 осіб, а  кількість шкіл з інклюзивними класами -  на 10.  В результаті, на початок червня 2017 року в області інклюзивним навчанням охоплено 289 дітей. Я пов’язую такі зміни з участю вашої області у пілотному проекті благодійного Фонду Порошенка з розвитку інклюзивного освітнього середовища. Я сподіваюсь, що ви станете однією з тих областей, що зможе ділитися позитивними практиками розвитку інклюзії з іншими регіонами України», - зазначила Лілія Гриневич.

Нагадуємо, що раніше Міністр освіти і науки відвідала Коростишівську гуманітарну гімназію № 5, де зазначила, «дітей, яких зі звичайних шкіл починають підвозити в опорні, наприклад із поглибленим вивченням іноземних мов, мають адаптувати до нових умов і давати можливість надолужити матеріал».

Джерело: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/06/02/za-5-misyacziv-zhitomirs...

Галузь: 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)