01 / Жовтень, 2024

Міністерство фінансів України пропонує виключити правові підстави відшкодування різниці в тарифах, всупереч системній позиції та відстоюванню Асоціація міст України, в проєкті Закону України «Про Державний бюджет на 2025 рік», реєстр. №12000.


Зокрема, в абзаці шістнадцятому пункту 3 Прикінцевих положень законопроєкту Міністерство фінансів України пропонує зупинити дію абзацу дев’ятого статті 4 Закону України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення», яким передбачено правові підстави для Кабінету Міністрів України визначати порядок та умови перерахування субвенції на погашення заборгованості з різниці в тарифах, що виникає через встановлений державою мораторій на підняття тарифів на теплопостачання для населення.

Таким чином, навіть передбачені у проєкті Державного бюджету на 2025 рік кошти на компенсацію різниці в тарифах у розмірі 12,2 млрд грн можуть бути заблоковані Мінфіном і до територіальних громад не надійти.

Відсутність коштів, які компенсують збитки комунальних підприємств теплопостачання від встановленого державою мораторію на підвищення тарифів, зробить неможливим забезпечення населення послугами теплопостачання.

Асоціація міст України  наполягає на вилученні абзацу шістнадцятого пункту 3 Прикінцевих положень проєкту Закону України «Про Державний бюджет на 2025 рік», реєстр. №12000, та здійснення виплати з державного бюджету підприємствам тепло- та водопостачання заборгованості з різниці в тарифах, що складає 64 млрд гривень.

Галузь: 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)