24 / Березень, 2020
Асоціація міст України детально проаналізувала  отриману від підприємств тепло- та водопостачання, їх профільних асоціацій інформацію щодо рівня розрахунків споживачів за отримані житлово-комунальні послуги. Проведений аналіз засвідчив суттєве падіння рівня розрахунків споживачів за надані їм комунальні послуги. Так якщо за січень 2020 року (за інформацією Держстату) рівень оплати послуг склав 83%, то за лютий 2020 року (попередня інформація) споживачі розраховуються на рівні менше 70%. За таких умов, у підприємств ЖКГ відсутні ресурси навіть для здійснення мінімальних розрахунків, а саме на придбання енергоносіїв, сплати податків,  виплати заробітної плати працівникам (які працюють у посиленому режимі, зважаючи на ситуацію з карантинними заходами). За таких умов, органи місцевого самоврядування беззаперечно забезпечують додаткову підтримку підприємствам сфери ЖКГ, підтримуючи їх по мірі можливостей.
Але і підприємства сфери шукають шляхи забезпечення споживачів додатковими можливостями оплати послуг. Вони активно проводять серед споживачів інформаційну кампанію, метою якої є популяризація оплати житлово-комунальних послуг за допомогою онлайн-сервісів. Паралельно споживачам спрощується доступ до таких сервісів, а також удосконалюється зручність користування ними, забезпечується якісна онлайн-підтримка.
Ще одним шляхом підвищення рівня оплати комунальних послуг стала інформаційна компанія, спрямована на стимулювання онлайн оплати комунальних послуг молодшим поколінням за своїх старших родичів. У цьому плані потрібно також відзначити ініціативу Мінсоцполітики, який напрацьовує механізм допомоги в оплаті комунальних послуг онлайн самотнім людям, які перебувають на обліку в територіальних центрах. Передбачається, що працівники Мінсоцполітики безпосередньо будуть допомагати вказаній категорії громадян здійснювати таку оплату.

 

Галузь: 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)