16 січня 2017 року в Міністерстві освіти і науки України відбулось експертно-громадське обговорення пріоритету «Модернізація професійно-технічної освіти» проекту Середньострокового плану пріоритетних дій Уряду на період до 2020 року. Участь у заході взяли Перший заступник Міністра освіти і науки України Володимир Ковтунець, заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей, представники інших міністерств, громадських організацій, науковці та представники роботодавців.
Директор департаменту професійної освіти Міністерства освіти і науки України Микола Кучинський проінформував громадськість про основні пріоритети модернізації професійно-технічної освіти, що увійшли до Середньострокового плану пріоритетних дій Уряду. Участь в обговоренні взяла аналітик Центру аналізу та розробки законодавства Асоціації міст України Людмила Мозгова, яка наголосила на підтримці АМУ основних пріоритетів. Однак зауважила, що права громад буде повною мірою реалізовано за умови передачі закладів професійно-технічної освіти з державної форми власності у комунальну. Адже, зауважила експерт, може повторитись ситуація 2016 року, коли такі заклади утримувались за кошти громади міст обласного значення, а здійснювати управління закладами професійно-технічної освіти міські ради не могли. Спрощення механізму передачі закладів ПТУ у комунальну власність міст обласного значення-обласних центрів має стати ще одним із пріоритетів модернізації професійно-технічної освіти. Так, стане можливим здійснення раціонального управління закладами, удосконалення матеріально-технічної бази тощо. Позицію АМУ підтримала головний спеціаліст відділу взаємодії з місцевими органами влади Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лідія Євтушенко, яка зауважила про необхідність планування обсягу робіт для досягнення найкращого результату.
Окрім того, в обговоренні взяли участь інші експерти, зокрема наголошувалось на необхідності модернізації навчальної бази професійно-технічних навчальних закладів, залучення роботодавців, врахування потреб ринку праці та здійснення профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді ще в системі загальної середньої освіти.
Центр аналізу та розробки законодавства АМУ