Начальник відділу благоустрою та житлово-комунального господарства, спеціаліст з благоустрою та охорони навколишнього середовища, спеціаліст по транспорту та ЖКГ, інспектор правопорядку, майстер благоустрою, бухгалтер, контролер-касир, водії, вантажники, трактористи, диспетчер планувань, двірники, тех працівники, працівник ринку, робітники кладовища, електрики, механізатор - це посади у відділі благоустрою та житлово-комунального господарства Баранівської міської ради. Такі фахівці зазвичай працюють на комунальних підприємствах. У Баранівці ж створили відділ благоустрою, як альтернативу комунальному господарству, що успішно функціонує вже протягом шести років. У відділі працюють 57 осіб, схвалено його Положення, є окремі спеціальні рахунки, затверджено чисельність та кількісний склад.
Такий великий штат направлений на дві основні цілі:
• зменшення податкового навантаження на КП «Баранівка міськводоканал»;
• посилення управлінської функції органу місцевого самоврядування в частині першочергових завдань місцевої влади як такої (дороги, освітлення, поводження з ТВП).
«Тарифи пройшли через регуляторні фільтри. Немає лише статусу юридичної особи. І це таки добре. Адже немає і окремих фінансових звітів, окремих публікацій у Є-даті, окремих закупівель на prozorro, інших громіздких і не завжди потрібних користувачам інформаційних блоків. Відтак – і це чудово – наявна економія фінансового ресурсу громади», - зауважує О.Дем’янюк, начальник управління фінансів Баранівської міської ОТГ.
Якість наданих послуг залежить від контролю: подовження управлінської ланки вкрай негативно впливає на якість надання послуг. Саме тому, з метою недопущення виникнення «королівства в королівстві», уже більше 6 років відділ благоустрою функціонує в якості позитивної практики та наповнює спеціальний фонд бюджету Баранівської громади. Так лише у минулому році понад півмільйони гривень за послуги з вивезення сміття.