Термінал призначений для друку і прийому заповнених паперових бланків, їх переведення в електронний вигляд і подальшої передачі до відповідних інстанцій. Основна мета - автоматизувати процес, щоб заощадити час громадян і співробітників, підвищити оперативність роботи і скоротити витрати.
Функції терміналу:
1) Друк пакета бланків для заповнення (бухгалтерські форми, заяви і т.д.);
2) Внесення даних в заяву після ідентифікації користувача;
3) Друк чека (корінця) для користувача, який буде свідчити про здачу заяви;
4) Сканування заяви з конвертацією в будь-який з графічних форматів (наприклад, PDF), підтримуються СЕД (системою електронного документообігу);
5) Відправлення відсканованого документа по електронній пошті або через програми-агенти (Вайбер, Скайп і т.д.);
6) Можливість прийняти оплату послуг держ. структур готівкою або банківською картою;
7) Прийом усних і відеозвернень (скарги, побажання, відгуки);
8) Відправлення користувачеві СМС повідомлення про отримання відповіді;
9) Друк відповіді на запит.
При установці терміналу в ПЗ можуть бути завантажені не всі з перерахованих вище функцій, все залежить від принципу роботи установи. База бланків буде також залежати від місця знаходження терміналу: в податковій - форми і бланки для звітності, в центрі надання адміністративних послуг - заяви на зміну паспорта, отримання ліцензії і т.д.