«Термінал з прийому звернень»

 

Термінал призначений для друку і прийому заповнених паперових бланків, їх переведення в електронний вигляд і подальшої передачі до відповідних інстанцій. Основна мета - автоматизувати процес, щоб заощадити час громадян і співробітників, підвищити оперативність роботи і скоротити витрати.

Функції терміналу:

1) Друк пакета бланків для заповнення (бухгалтерські форми, заяви і т.д.);

2) Внесення даних в заяву після ідентифікації користувача;

3) Друк чека (корінця) для користувача, який буде свідчити про здачу заяви;

4) Сканування заяви з конвертацією в будь-який з графічних форматів (наприклад, PDF), підтримуються СЕД (системою електронного документообігу);

5) Відправлення відсканованого документа по електронній пошті або через програми-агенти (Вайбер, Скайп і т.д.);

6) Можливість прийняти оплату послуг держ. структур готівкою або банківською картою;

7) Прийом усних і відеозвернень (скарги, побажання, відгуки);

8) Відправлення користувачеві СМС повідомлення про отримання відповіді;

9) Друк відповіді на запит.

При установці терміналу в ПЗ можуть бути завантажені не всі з перерахованих вище функцій, все залежить від принципу роботи установи. База бланків буде також залежати від місця знаходження терміналу: в податковій - форми і бланки для звітності, в центрі надання адміністративних послуг - заяви на зміну паспорта, отримання ліцензії і т.д.

Тематика: 
Електронне врядування
Регіон: 
Київська область
Місто: 
Київ
Горбатих Роман Ігоровіч
Горбатих Роман Ігоровіч моб. тел. (050) 249-31-16 degriz99@gmail.com

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)