У великих містах можна відкрити невеликі офіси з метою промоції іншого міста/регіону/іншого туристичного об’єкту (наприклад, “Промо-представництво міста Чернівці у місті Київ”).
Якщо місто хоче залучити більше туристів, то державні або комерційні організації можуть створювати спеціальні точки у місцях великого скупчення людей для просування міського бренду та туристичних послуг.
Представництва міста – це невеличкі офіси для роботи зі споживачами. Представництва займаються рекламою міста – привертають увагу до айдентики міста, поширюють сувеніри, продають квитки та путівки для бажаючих відвідати місто, що рекламується.
Для зручності можуть бути організовані прямі автобуси зі спеціально оформлених брендингових зупинок у містах.
Паралельно офіси можуть активно працювати із місцевим бізнесом, пропонуючи контакти для співробітництва та проведення у місті, що рекламується, різноманітних заходів ділового та культурного спрямування (у т.ч. зйомка фільмів, відеокліпів).
Варіанти розміщення представництв:
- залізничні вокзали, автовокзали
- центральні вулиці
- торгово-розважальні центри
Варіанти режиму роботи:
- постійні офіси, що працюють цілий рік
- офіси, які працюють лише в сезон
- мобільні (пересувні) офіси, які змінюють місце розташування для більш повного охвату аудиторії (наприклад, розташовуються не лише в центрі міста, але й у “спальних” районах, привертаючи увагу місцевих мешканців)
Орієнтовний перелік послуг:
- розповсюдження буклетів
- сприяння плануванню поїздки у місто
- бронювання місць у готелях
- продаж комплексних путівок (квитки на транспорт від міста, де знаходиться промо-офіс + туристичне та інше обслуговування у місті прибуття)
- продаж путівників та іншої літератури про місто
- продаж брендованої продукції
- сприяння замовленню бізнес-послуг у місті, що рекламується
Пріоритетні міста для розміщення представництв:
- Київ
- Дніпропетровськ
- Одеса
- Львів
- Вінниця
- Харків
- Запоріжжя
- Полтава
- Херсон
- Миколаїв
- Івано-Франківськ