«Побудова системи управління фінансами комунальних підприємств» - вебінар Житомирського РВ АМУ

19 / Лютий, 2021
18 лютого Житомирське регіональне відділення Асоціації міст України провело вебінар «Побудова системи управління фінансами комунальних підприємств» для посадових осіб місцевого самоврядування. 
Консультант з бюджетних питань АМУ у Житомирській області Сергій Гаращук представив кращі практики управління комунальними підприємствами: від мети створення підприємства, структури системи управління до переліку необхідних документів. Також учасники заходу детально розібрали Примірний статут комерційного комунального підприємства місцевої ради.
Крім того, експерт АМУ порадив представникам органів місцевого самоврядування провести аналіз наявної інформації та документів.
Для цього необхідно:
  • Виявити зареєстровані у Єдиному державному реєстрі підприємства, засновані на власності громади;
  • Переглянути їх установчі документи;
  • Розробити та затвердити Примірний статут комерційного КП;
  • Привести статути діючих КП у відповідність до Примірного статуту.
Учасники домовилися проводити такі фахові онлайн зустрічі щотижня. Зокрема, вони окреслили тему наступного вебінару – розгляд Типового контракту з керівником комунального підприємства.
 
Пропонуємо переглянути вебінар Житомирського РВ АМУ:
 

АМУ пропонує добірку практикумів, лекцій та вебінарів за тематикою діяльності органів місцевого самоврядування в нових умовах.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)