Розвиток інклюзивної освіти в рамках реформи "Нова Українська школа" - тема практикуму у Вінницькому РВ АМУ

15 / Квітень, 2019
15 квітня у Вінницькому Регіональному відділенні Асоціації міст України відбувся практикум із застосування законодавства на тему: "Реформа освіти. Нова українська школа. Розвиток інклюзивного навчання". Захід організовано в рамках проекту "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
Учасниками навчання стали профільні заступники голів об'єднаних територіальних громад Вінницької області, начальники відділів освіти, керівники інклюзивно-ресурсних центрів, юристи та регіональні консультанти Вінницького регіонального відділення Асоціації міст України. Практикум проходив у міській школі №33, будівля якої відповідає принципам доступності та універсальності, а навчальна програма адаптована до стандартів інклюзивного навчання.
Учасників привітав Виконавчий директор Вінницького РВ АМУ Владислав Філатов, який ознайомив представників органів місцевого самоарядування Вінничини з діяльністю Асоціації міст України щодо підтримки органів місцевого самоврядування, а також щодо побудови інклюзивного середовища в українських громадах.
Директор департаменту освіти Вінницької міської ради Оксана Яценко ознайомила учасників з підсумками засідання Секції Асоціації міст України з питань освіти, яка проходила у Тернополі 11-12 квітня, а також розповіла про впровадження міського проекту "Вінниця - місто дружнє до дітей та молоді".
Модератором практикуму виступила Леся Діденко, головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти Вінницької міської ради. На практикумі обговорили питання забезпечення якісної сучасної освіти для усіх, впровадження інклюзивного навчання, якісний перехід та організація сучасного освітнього процесу.
Учасники заходу мали змогу відвідати практичні заняття в класах, де впроваджене інклюзивне навчання, побувати в ресурсній кімнаті та смарт-класі.
Наприкінці практикуму відбулась жвава дискусія, обмін враженнями та досвідом, думками та ідеями щодо проблемних аспектів у впровадженні інклюзивного навчання у громадах.
 
 
 
 
 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)