10 / Лютий, 2017

Уряд вніс зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо питань електронного урядування.

Документ актуалізує основні норми Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Електронне урядування та Національна програма інформатизації". Це забезпечить формування ефективної системи електронного урядування для задоволення інтересів та потреб фізичних і юридичних осіб. Крім того, Кабінет Міністрів визначив господарсько-фінансовий департамент секретаріату уряду головним розпорядником бюджетних коштів за програмою “Електронне врядування та Національна програма інформатизації”.

Раніше головним розпорядником було Державне агентство з питань електронного урядування, а тепер воно є розпорядником нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми.

Зазначений вище Порядок приведено у відповідність до законів України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" та "Про публічні закупівлі". Постанова також спрощує процедури одержання бюджетних коштів на адміністрування державних інформаційних ресурсів. Також документом регламентовано, що одержувачем бюджетних коштів, що спрямовуються на: модернізацію, адміністрування та забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади; створення, адміністрування та забезпечення функціонування системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів; створення, адміністрування та забезпечення функціонування єдиного державного веб-порталу відкритих даних; адміністрування та забезпечення функціонування національного реєстру електронних інформресурсів є адміністратор зазначених систем – державне підприємство “Державний центр інформаційних ресурсів України”.

Прийняття даного рішення спростить взаємозв'язки між населенням, бізнесом і відомствами.

Постанова Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 р. № 65

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)