16 / Березень, 2021
Асоціація міст України протягом двох тижнів збирала від представників громад проблемні питання функціонування центрів надання адміністративних послуг.
Отриману інформацію АМУ узагальнила та надіслала до Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування.
Основні проблемні питання:
відсутність коштів для будівництва чи реконструкції приміщень ЦНАПів;
► потреба у кадрах та підвищенні кваліфікації;
► програмне забезпечення та компютерна техніка;
► облаштування віддалених робочих місць;
► неналежна якість Інтернету та мобільного зв'язку;
► адміністративний збір, який не компенсує затрат на дання адміністративних послуг;
► проблеми з функціонуванням програмного забезпечення "Соціальна громада";
► невзаємодія реєстрів:
► відсутність у виконавчих комітетів міст обласного значення повноважень по реєстрації актів цивільного стану.
Також у ряді областей є проблеми з проходженням навчання для адміністраторів щодо видачі довідок з Державного земельного кадастру та відсутність порозуміння з районними державними адміністраціями щодо передачі майна та обладнання для ЦНАПів. Детальніше тут.
17 березня відбудеться засідання Комітету, на якому буде розглянуто питання "Про інформацію щодо стану трансформації центрів надання адміністративних послуг, утворених при районних державних адміністраціях, до центрів надання адміністративних послуг, утворених органами місцевого самоврядування".
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)